Ekohallen

hej

Jag hade klipptid igår så jag fick lämna Linnéa till sin faster. Först hämtade vi farmor så hon fick följa med hem till faster Alex. Sen körde jag till Salong Toffs:)fyndigt namn by the way:)
Tolv fick jag sätta mig i stolen. Vi kom överens om att slinga ljusa slingor i håret och sen klippa av håret:)
Jag satt där i nästan tre timmar:)gött och bli ompysslad i huvudet tycker jag.
Och bra blev resultatet med tycker jag:)

Sen körde jag och hämtade min tjej hos sin faster, vi körde hem och lagade mat till familjen.
När vi alla hade ätit oss mätta drog vi till Ekohallen minsann. Vi åkte mest dit för och titta efter utebelysning men det köpte vi inga...vi köpte en massa annat krims krams hahah:)ne då nu får ni inte tro att vi är slösa och slösa istället för spara och slösa, ibland faller lusten in att handla lite skit bara....inget vi gör för jämnt!!

idag är det jobbatime....jobbar kvällen, sen dag och dag.

höres o synes....snart kommer tomten:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0