Julen

hej på er!

japp nu var det åter igen ett tag sedan jag skrev något...blir lätt så när jag inte skriver varje dag...och mitt liv e inte så intressant så att jag kan skriva varje dag....:)

Ja nu e julen över och det gick som smort:)jag var LEDIG hela julen detta året *kors*
Julafton: då for ja o Linnéa först till graven här i Jämse....fick gräva oss fram det var ju så mkt snö så man trampade ner sig totalt, men tända ljus...det skulle vi:)
Sen körde hela familjen hem till min mormor...där var mina två morbrödrar o två av mina kusiner för o fira jul. Jag delade ut lite klappar där och tog ett glas rött med mina morbrödrar:)
När klockan började närma sig kalle anka (tre)...körde vi hem och tittade på det. Sen var det dags att gå ner till linnéas faster fia med familj för att fira jul. Det var jag med min familj, alex o liam, lillan med sin familj, kalle och Ingrid, siv och nisse. Vi var många o det var bara roligt:)
Vi åt god julmat och sen kom tomten...alla barnen var så duktiga o kramade om tomten o satt i hans knä:)
Sen var det lite fika...vi sjöng för våra två födelsedagsbarn..Andre o Fia:)

Sen fick vi uppleva en teater av Axel....aldrig skådat en liknande teater men skrattade gjorde vi så att vi vek oss dubbla:) En mkt trevlig julafton hade vi!<3

Juldagen: Då körde vi till kristianstad hem till Linnéas farfar med familj för att fira jul:) vi började med god julmat:) sen lite julgodis o julklappsutdelning:)
Vi hade en jätte trevlig kväll:)
Linnéa fick så mkt fint alla dagarna...tack till alla er som köpte så  fina saker till vår lilla tjej:)

Annandag jul: Då var vi en runda hos Linus gamlafarmor o hälsade på...vi blev inte så långvariga där men det räckte nog för henne:)

lillejulafton (går baklänges nu märker jag): då var vi hemma hos min farmor o delade ut lite klappar...min pappa var där med så det passade sig så bra:)Vi fikade o pratade lite:) alltid trevligt o umgås!

Detta var våran jul:) Nu har vi bara nyårsafton att se fram emot med....vad är era nyårslöften då??mitt e (som vanligt) träna mer:)puss på er


Kommentarer
Postat av: Linda

Jo jag vet, det finns idioter... Vi mår iaf bättre nu, det är ju mer psykiskt som man känner sig nerstämd o så. Får bara hoppas att de någon gång börjar mucka med fel person som slår dem sönder och samman.



Låter som du haft en mysig jul! Jag skickade med en liten klapp till Nea med mamma, vet inte om hon hört av sig ännu angående det? :)



Älskar dig med!

2010-12-28 @ 19:56:15
URL: http://lindaspeaking.blogg.se/
Postat av: mia

Ja du verkar ha haft en fullspäckad jul :) Haha mitt nyårslöfte som alltid är att sluta röka och börja träna, men sen sitter jag alltid på nyårsdagen med en cigg och käkar skräpmat ;) !!! Kram

2010-12-29 @ 11:15:24
URL: http://nattstad.se/brunettmia

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0