det sista på shoppinglistan

Hej!!

Idag ringde mobilen klockan nio på morgonen. det var bara till o masa sig upp ur sängen och göra iordning sig.
Sen körde jag till maxi och handlade resten av varorna till Linnéas kalas imorgon. Man tänker att det inte ska bli så stort men ändå tycker jag att jag har varit o handlat hela veckan till kalaset:)
efter maxi blev det en runda in på Lindex också för o byta en tröja som Linnéa fick i födelsedagspresent av familjen Lennartsson.<3

När jag kom hem var resten av familjen uppstigna med:)

Idag blir det en fullspeckad dag...vi ska bära lite lådor till huset mm.

Nu kommer snart Linus hem med sydöstran där Linnéa är med bland grattisbarnen:)


Kommentarer
Postat av: Linda

Jag tog den ljusaste som fanns.. e det "startpaketet" du kikat på.. för isf får du två olika foundations i den.. plus en som e som ett solpuder.. funkar skitbra o man behöver bara pyttelite :-)

2010-02-06 @ 18:56:17
URL: http://ladyhumpalot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0