Skridskor

Tjenare:)

Idag har jag jobbat förmiddag...slutade kvart över två:) Gick bra som vanligt så är det när man har bra arbetskamrater!!
Efter jobbet körde jag hem till Annika, där hade Linus lagat middag som jag kastade i mig lite hastigt. Sen bar det av hemåt för en snabb dusch, precis när jag var klar i duschen kom Andreas och Felicia hem till oss. Jag fick minsann lägga på ett kål. Jag klädde mig varmt sen körde vi till Åsjön där Andreas, Felicia, Linus och Linnéa åkte lite skridskor:) Det var första gången för Linnéa, det blev ett par vurpor men till slut tog hon några egna kliv med sina små skridskor:) Det var ju väldigt kallt så det blev ingen lång tur på isen. Efter att alla hade fått skor på sig igen begav vi oss hem till oss för och beställa lite mat! Sen åt vi och pratade ikapp lite...det var rätt länge sedan vi träffades.
Sen satt vi i soffan och småpratade lite och planerade en eventuell dagsresa till Vallåsen slutet av månaden!?:)

Efter att de hade kört hem fick Linus sitt årliga "dags-att-rensa" attacker:)vilket bara är bra för min del:)Blev riktigt fint i hallen:)

Nu ska jag pysa i säng...jobbet kallar imorgon!!

Puss o kram

Kommentarer
Postat av: angelica

Låter som en härlig dag syster!! http://icaibloggen.blogg.se/ - min nya blogg!!

2010-01-03 @ 23:27:01
URL: http://themansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0