sjukskriven

hej på er....

Nu har jag haft feber i fem dagar....det började ju i lördags kväll efter gymmet...och sen har det bara fortsatt....i måndags tycte jag att jag kände mig liiite piggare så jag (dum som man e) körde till jobbet....det skulle jag inte ha gjort.
Jag fick gå hem på eftermiddagen för jag orkade verkligen inte mer....
feber o hosta så har det sett ut nu för mig i fem dagar....idag fick jag nog så jag ringde till läkaren o bokade en tid (vilken tur att de tog in mig)

När jag väl kom dit lyssnade doktorn lite på lungorna o han tyckte det knastrade lite för bra i vänster lunga....fick en lapp o ta med mig till labbet där ett blodprov skulle tas på mig (jag HATAR sprutor) men det gick snabbt som väl var....vad de resultaterna visade hade jag INGEN aning om kan inte utläsa den sortens skrift....
Men i alla fall så fick jag diagnosen lunginflammtion....så det blev penicillin och hostmedicin
jag blir även sjukskriven i en vecka till o börja med i alla fall.

Nu ska jag lägga mig o vila e heelt slut efter denna dagens bravader.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0