Kalas!

Hej på er!

Min dag har sett ut såhär:

Vi låg och drog oss till halv elva hela familjen:P...det e ju bara såå mysigt och ligga länge på morgonen och bara mysa.
I alla fall så efter frukosten och lite iordningplock så närmade sig klockan två...då drog jag mig mot Olofström för att hämta upp min syster och hennes pojkvän (Becca & Benjamin)
Vi for direkt mot Willys för att inhandla det allra sista.

Sen hem o färga mitt hår (vilket blev lite för intensivt.....RÖTT....arrrr)....anyhuhhh
sen åt vi en liten snabb lunch och sen var det dax för Linnéa att hoppa i duschen o göra sig i ordning.

klockan 17.00...knackade det på dörren....det var Linnéas morfar som var först på plats för Linnéas 4 års kalas:)
Linnéa slet upp presenterna och bara njöt av allt!
Sen bara röslade det in gäster genom alla olika dörrar och hål hahaha:)
till sist befann sig både linnéas morfar, farmor, bägge fastrar med familj, mormor, gammelmorbror, fadder, moster med pojkvän här...(tror inte jag glömt någon).
Vi åt lite mat och barnen lekte och härjade så härligt som barn ska!:)

Kalaset blev så oerhört lyckat...det var lugnt o sansat och alla verkade ha det bra:) och då mår jag bra:P

Imorgon är det barnkalas, Linnéas allra första barnkalas:):)Så det ser vi verkligen fram emot:):)
Natti<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0