kvällsfrukost!!

Hejsan!!

igår hade vi stormöte på jobbet i tre timmar.
Efter mötet körde jag till nya konsum i Lönsboda för o ta mig en titt....ska inte säga att jag var överförtjust i den nya affären direkt...dock fräschare men för öppet tyckte jag!

Efter konsumbesöket körde jag hem till Tua och hennes barn:)
Det blev ett par timmars mys med barnen innan vi hade våran kvällsfrukost. Det var första gången vi hade våran kvällsfrukost....medverkande var jag, Tua, Angelina, Madde och Annika.
Vi började med att äta lite nybakat bröd med gott pålägg och lite kaffe till.
Det var hur gott som helst:)
Under tiden pratade vi om allt möjligt mellan himmel o jord....hur roligt som helst hade vi...vi skrattade så vi grät!

Sen kom det fram lite godis:)mumma och pratet och skratten fortsatte långt fram till klockan halv elva på kvällen! Det behövde vi allihopa:)
Vi planerade in två till sådana kvällar fast inte hos Tua, en ena hos Madde och den andra hos Annika:)Ska bli skoj!

Idag ska vi hämta våran nya lilla kise:)ska bli sååå spännande:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0