ja jag vet inte vad man ska säga

hopplöst kanske är rätt ord?!

Missbruk inom familjen e fan inte lätt asså....det märker vi varje dag!
Egoism, "tyck synd om mig", "jag har inte gjort nått fel", "förstår inte varför ni gör som ni gör mot mig" bla bla...

Jag känner mig maktlös....vill bara trycka på en on/off knapp och förändra allt! men det går ju inte...och ge det tid...det har man ju med provat och inte hjälper det heller. Kärlek och stöd...japp provat det med...




För och snacka om nått lite trevligare denna lördag så är Linnéas kära kusin Axel här idag och leker med henne:)de är så glada i varandra som tvillingar är dom:):)

Vet inte vad som händer mer idag....det återstår och se...än är klockan inte så mycket:):)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0