M&K

Hej på er


igår hade vi arbetsplatsträff på jobbet, direkt efter mötet var slut körde jag o hämtade upp kära lillasyster för att sen bege oss till boden för o inta lite energi:)
Efter att vi var mätta o belåtna körde vi till blomteraffären/affärerna...för ja e den mest veliga person som finns när det gäller att handla presenter o dylikt...pesten!
Vet inte alls hur lång tid det tog för mig o hitta rätt men tillräckligt lång tid för att vi skulle bli lite småstressade:)
När presenten var inhandlad for vi en snabbis till Tua...vi snakckade lite o jag kelade med mitt älskade fadderbarn Eddie:)o med käraste Filippa med förstås:)
Min syster fick lite gravidkläder av Tua med:)lite roligt med tanke på att vi precis hade suttit o diskuterat just mammakläder:)

Efter allt kelande körde vi och hämtade Angelina (Tuas storasyster)...sen bar det av till Osby.
Framme i Osby....o inte hittade vi till Annika....helt jäkla hopplöst asså...lokalsinne!?!vad e det för något?Tydligen så har angelina exakt lika dåligt lokalsinne som en annan så det vart ju lyckat!
Vi fick förnedra oss själva till slut o ringa upp Annika o fråga efter vägen...kom ju fram till slut...lite sena men men.

Hemma hos annika väntade Cornelia och Mary Kay konsulten Lina på oss. Vi tappade upp varsinna fotbad...vi fick raka benen och smörja med dess olika krämer:)
Lite god fika efteråt o en massa snack:)

Klockan närmade sig halv tio snåret o det var dax för oss att bege oss hemåt. Vi fick en beskrivning på hur vi skulle ta oss därifrån....o vi körde....inga problem men när vi precis kommit ur Annikas grannområde ringer telefonen, jag hade glömt min handväska....vi vände och skulle köra tillbaka o hämta den...tror ni vi hittade???NEJ!!!!skämmigt, tokigt, galet!!jag säger bara det jag behöver fan en GPS i min egen trädgård!
Ja vi fick minsann ringa Annika igen och fråga efter vägbeskrivning...
Jaja hemvägen var mindre dramatisk i alla fall:)
Vi var hemma innan midnatt haha

Vill i alla fall tacka för en trevlig kväll!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0