MOSTER!!!!

Hej på er!!(vet inte vrf ja skriver er.....har inte en aning om det är ngn som läser min blogg haha)

men men hur som haver......saken e den att

JAG SKA BLI MOSTER<3<3<3
Det är ren lycka!!!
Bebisen väntas komma i slutet av Juni.
Jag är världens lyckligaste blivande moster:)

Detta lilla liv kommer få så oerhört mkt kärlek.....detta lilla liv får REDAN oerhört mkt kärlek:)

Det är min lillasyster Rebecca och hennes pojkvän Benjamin som ska bli föräldrar:)

Min lilla tjej (som om ett par månader kommer vara en stor tjej)....ser verkligen fram emot och få en kusin till (första på mammas sida).
Linnéa pratar ofta om bebisen i moster beccas mage:)

Vi längtar längtar o längtar:)

Passar även på att sända det största gratulationerna jag kan till Rebecca och Benjamin för att få barn, är bland de största gåvorna man kan få här i livet!

Och ni vet båda två att jag ALLTID kommer finnas där<3


Kommentarer
Postat av: Mia

Grattis Carro!

2011-01-24 @ 12:38:48
URL: http://nattstad.se/brunettmia
Postat av: Rebecca

ååh, älskade syster. Vilket fint inlägg <3

blir jätteglad av dina ord!

gud som vi alla längtar efter de lilla livet, helt sjukt! :o <3

2011-01-27 @ 16:47:41
URL: http://reboow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0